"Vinter" i Stockholm

Inlägget skrevs: 2008-11-25 i: Frida Emelie Klockan: 16:28:49 Kommentarer 1
Inte vinter jag är van vid. Det var kul så länge det varade.
Nu har det börjat bli varmare och snön töar bort.

Det är mest slask ute nu. Det är äckligt, man blir blöt och bilarna stänker ner en. Det började redan imorse. När jag tittade ut såg jag att det var varmare än de tidigare dagarna och det var nästan så man kunde höra all slask under bilarnas däck från Lidingövägen. Tur nog hann de skotta trottoarerna igår, nästan ända ner till asfalten, så fötterna klarade sig torra hela dagen. Sedan blev det helt plötsligt kallare och började snöa igen, underligt. Mycket underligt..





Skickat av: Elin

jaa, idag var de mkt lugnare, såå skönt! och imorn är jag ÄNTLIGEN ledig:D såå jäkla skönt att slippa ställa klockan för en dag:D puss gumman!<3<3

Skickat: 2008-11-25 Klockan: 23:40:03
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt