Vanlig torsdag

Inlägget skrevs: 2008-11-13 i: Frida Emelie Klockan: 08:00:35 Kommentarer 0

Klockan är fem i åtta och här sitter jag nyduschad. Skönt att för en gångs skull inte stressa ihjäl sig på morgonen. Tanken var att jag skulle vara på skolan vid nio men som vanligt har Magda missbedömt tiden och kommer inte förrän tio. Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra än, kan lika gärna kolla igenom det sista i matten hemma tror jag. Eller så kan jag ju bara skita i det och ta en lite powernap istället, inte troligt men ändå.

Det har börjat bli riktigt kallt här i Stockholm nu också, säkert inte som hemma men jag tycker på ett sätt att det känns mycket kallare ändå. Visst, vi har fuktigt klimat hemma också men det kan nog inte riktigt jämföras. Tvi och äckligt är det i varje fall och jag har redan gått in på min tjocka dunjacka.

Har bestämt mig för att skippa partandet i helgen också, jag tror min kropp behöver en lugn helg, inte blivit så mycket av den varan på senaste tiden. Först en helg i Härnösand, en i Arvika, en helg med Ettans fest och så Arvika helgen som var. Jag kan behöva lite kvalitetstid med mig själv helt enkelt!

Nu ska jag borsta ur håret innan det blir som svinto och bestämma dagens outfit, lär väl bli jeans och tischa som vanligt men fortfarande måste det bestämmas :p






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt