Solen skiner!

Inlägget skrevs: 2008-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 09:21:16 Kommentarer 1
För första gången på länge så skiner solen i Stockholm! Det är blå himmel med några tunna, tunna strömoln lite här och där. Jag kan faktiskt inte komma ihåg när det sist var så här fint väder, känns som att det regnat hur länge som helst. Tror att det är någon plusgrad också men vad gör det när det blåser snålblåst och känns som tio minus? Jaja, nu ska jag inte vara bitter. Solen skiner och det är skönt att det för en gångs skull kommer in lite ljus i rummet.

Smidig som jag är sprang jag ner till tvättstugan strax innan nio och naturligtvis var det ena tvättpasset ledigt eftersom bara den ena kommit. Så nu har jag satt på två maskiner som ska vara färdiga vid tio. Mest underkläder och handdukar, skönt att få bort lite tvätt som sagt. Måste ta och boka mig en egen tvättid också men svårt när man inte vet hur mycket det blir i skolan framöver.

Inatt kunde jag inte sova, grannen ovanför mig hade fest och spelade musik på högsta volym. Istället la jag mig och läste igenom de över 100 sidorna vi skulle läsa i "Så byggdes staden" så nu har jag bara ett par sidor kvar att läsa i den oranga boken. Bäst att ta tag i det nu!






 

Skickat av: Luris

Mjaadu tävlingen håller på till 10 januari så det är ett tag kvar :P

Skickat: 2008-11-19 Klockan: 14:00:44
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt