Sjukling

Inlägget skrevs: 2008-11-16 i: Frida Emelie Klockan: 21:28:45 Kommentarer 1
Just nu tycker jag rätt så synd om mig själv, ibland får man faktiskt göra det. Jag har hostat, snorat och snörvlat hela dagen. Jag var med Maria, Johanna och Tobias i Kungens Kurva på IKEA och det gick bra. Fick med mig värmeljus och pynt till en minigran hem. Sen åkte vi till Johanna, fick i mig lite mat men sen vid sju blev jag praktiskt taget utslängd. Johanna ville inte bli förkyld och hon skulle laga massa köttbullar till deras adventsglögg andra advent och de fick jag ju inte förpesta. Sen har jag suttit här hemma. Ätit upp tre skedar glass så det blev lite mer plats i frysen. Jag är het som en kamin och förmodligen har febern nu kommit över mig men det är bara att låtsas som ingenting eftersom det är en viktig dag imorgon, matteredovisning! Som vi efter massa tjaffs kommer kunna göra ändå. Tror nästan jag ska gå och poppa lite popcorn, tända lite ljus och bädda ner mig och titta på en barnfilm. Det är precis vad jag känner för just nu :)




Skickat av: jennsan

Bädda ner sig med popcorn och en mysig barnfilm låter supermys! Hoppas matteredovisningen gick bra:)

Skickat: 2008-11-17 Klockan: 12:30:42
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt