Rapportskrivning och träning

Inlägget skrevs: 2008-11-30 i: Frida Emelie Klockan: 12:25:19 Kommentarer 0
Igår hade vi en supermysig dag hos Malin. Vi träffades här sen tog vi en promenad bort till PrisXtra, handlade det vi skulle ha sen tog vi en äventyrlig promenad till Ropsten, vi hade ingen aning om vi skulle komma rätt eller inte men hade inte kunnat gå en bättre väg! Vi tog bussen till Lidingö Centrum där vi strosade runt en stund innan bussen hem till Malin kom. Det var verkligen en jättefin lägenhet, hur mysig som helst! Kul att få se den innan hon hinner flytta också :) När vi kom fram drack vi te och kaffe och värmde oss lite. Sen satte vi igång, gjorde degen till lussekatterna och slängde ihop en hejdundrades god ceasarsallad! Lussekatterna blev också grymma, saftiga som aldrig förr och vi avnjöt dem tillsammans med en kopp glögg. Sedan degade vi ner oss i soffan och tittade på Masjävlar innan det var dags för mig och Louise att bege oss hemåt. Var verkligen en helmysig kväll! 

Nu har jag suttit här och knåpat ett tag. Imorgon ska jag ha skrivit färdigt min del om bostadsbyggandets tendenser, det är riktigt intressant faktiskt! Har fått ihop en A4-sida nu, rätt bra måste jag erkänna. Nu tänkte jag ta en paus i skrivandet, för ett välbehövligt besök i gymmet. Jag har inte gymmat sen förra söndagen, skäms på mig jag vet.. Så nu, nu ska det pumpas som aldrig förr. Hoppas bara att ingen annan tränar, är så skönt när man är själv och kan poppa musik på högsta volym och ta allt i sin egen takt! :) Hoppas ni haft en toppenhelg!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt