PP-dag

Inlägget skrevs: 2008-11-23 i: Frida Emelie Klockan: 00:22:29 Kommentarer 2
Det har verkligen varit en dag i slöhetens tecken, det är alltid skönt dagen efter utgång. Jag har malt mig igenom tio avsnitt av Private Practice och man skulle kunna säga att jag nu fastnat för ännu en serie. Sofie, vilken dag kommer det nya avsnittet ut?! Det känns som att jag borde ta och sova men jag är inte alls trött, det är nackdelen med att sova för länge. Har tittat igenom bilderna från igår (efter jag letat rätt på min kamera som jag trodde var borta) och kommit fram till att det är många, många riktigt gräsliga kort. Nästan alla för att vara exakt.. Bjuder på en liten smakprovsbild på mig och Magda, resten kommer imorgon - efter noggrann granskning!






Skickat av: Anonym

haha jag lyckdes! :) hm, det kommer ut torsdagar tror jag att det är, är dock inte säker! :)

Skickat: 2008-11-23 Klockan: 00:51:51
Skickat av: Sofie!

haha jag lyckdes! :) hm, det kommer ut torsdagar tror jag att det är, är dock inte säker! :)

Skickat: 2008-11-23 Klockan: 00:52:31

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt