Mentalt slut

Inlägget skrevs: 2008-11-12 i: Frida Emelie Klockan: 19:29:27 Kommentarer 4
Ibland funderar man på vem man egentligen försöka lura. Nu känns det mest som att jag lurar mig själv. Vad håller jag egentligen på med? Idag har jag haft fruktasvärd skolångest. All matte gör mig galen och jag känner mig sämst. Det känns som att jag är den enda som inte förstår och jag trycker ner mig själv hela tiden. Jag försöker och försöker men tappar motivationen och lusten. Nu skulle jag behöva lite ledighet från allt. Komma bort ett tag och bara få må bra. Jag har gått igenom så himla mycket den här hösten och min kropp är öm och slut. Nyss kommit hem från skolan, varit där sen tio imorse och pluggat. Mest matte men även skrivit färdigt vår gruppuppsats. Ändå känns det inte bra inför morgondagens KS. Jag har aldrig haft prestationsångest förut, inte någon gång under gymnasiet så jag antar att det kommer ikapp mig nu, gång på gång.

Jag hoppas på att jag hinner träffa Malin imorgon nu. Jag slutar inte förrän tre men har jag tur kan vi klämma in en fika då innan de beger sig norrut igen, det vore verkligen mysigt och behövligt. Sedan imorgonkväll ska jag, Magda och Ingrid gå på en företagspresentation. Efter det får man mat och öl i Oasen, det ska bli riktigt trevligt!





Skickat av: zäta

go frida, jag finns alltid här för dig!

Skickat: 2008-11-12 Klockan: 21:21:49
Skickat av: Anonym

Saknar dig med gumman!!! <3<3<3

Skickat: 2008-11-12 Klockan: 21:36:27
Skickat av: Luran

ja det var jag som skrev ;P

Skickat: 2008-11-12 Klockan: 21:37:08
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/

Skickat av: jennsan

Tack! Vi sjöng inte så mycket. Mest prat om dagar/tider osv. :) Hoppas det fixar sig med skolan! Även om det är svårt att tänka kan det ju bara bli bättre, eller hur?:)

Skickat: 2008-11-12 Klockan: 21:55:13
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt