Jag är hopplös

Inlägget skrevs: 2008-11-21 i: Frida Emelie Klockan: 11:18:51 Kommentarer 0

Igårkväll hade jag grymt svårt att sova, som de senaste kvällarna. Folk levde om i köket och smällde i dörrar, de kan ju kanske tänka på att några vill sova och går i skolan heltid i alla fall? Nåväl. Jag hade ställt klockan på halv sju så jag skulle hinna duscha och packa ihop allt för kvällen innan vi började klockan nio och vad gör jag? Jo, stänger av väckarklockan i sömnen och vaknar kvart i elva. Jag är helt enkelt hopplös.. Nu ska jag i alla fall packa och tagga inför Lelles tjugoårsfest ikväll, wild ' n ' crazy!!




HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt