Hemresa bokad

Inlägget skrevs: 2008-11-26 i: Frida Emelie Klockan: 17:22:48 Kommentarer 2
Nu är hemresan till jul bokad.
Gäller att vara ute i god tid så man får biljett..

Det känns otroligt skönt. Jag kör på budgetvarianten så det blir buss. Lite småjobbigt men kändes inte helt okej att betala nästan 700 kronor för en tågbiljett och jag ville inte vänta ändå till måndagen. SÅ, den 19e kommer jag hem. Har tenta 09.00-13.00 sen går bussen kl.17. Det blir toppenbra! Hinner jag till och med hem och hämta väskan och så. Kommer bli himla svårt att veta vad man ska ta med sig bara, blir ju trots allt hemma i 3 veckor. Ska bli toppenskönt! Bara få bli bortskämd och ompysslad, med mat på bordet! Sweet :)

Nu blir det gymmet en sväng. Min kropp känns helt orklös men ska i alla fall gå ner och göra något. Bättre än ingenting!!
Skickat av: Linn

Inte bara bli ompysslad... Du ska vara med mej också;P



Guuud va mysigt att du komemr hem;P

Skickat: 2008-11-26 Klockan: 17:51:53
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/

Skickat av: jennsan

Vad kul att du ska komma hem över julen!:)

Haha, jaa jag drack min första kopp med varm choklad idag på evigheter och det var supergott!:) På måndag får vi reda på vem som blir lucia!=D Tror dock inte att det kommer bli jag, men du kan ju alltid göra lite reklam!:) kram

Skickat: 2008-11-26 Klockan: 20:27:22
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt