En liten sjukis

Inlägget skrevs: 2008-11-11 i: Frida Emelie Klockan: 12:44:59 Kommentarer 2

Varför blir man alltid sjuk när man som minst har tid med det? Imorgon ska vi skriva färdigt en grupprapport som ska redovisas på fredag och på torsdag har jag kontrollskrivning i matte. Självklart, bara för att, har jag legat och frusit/svettats om vartannat hela natten och bara mått allmänt pissigt. Därför tog jag beslutet att stanna hemma idag, hoppas på att det värsta går över nu för att undvika en lååång sjukperiod för att jag envisas att inte lyssna på min kropp. Druckit ett antal koppar te och proppat i mig en massa strepsils nu på morgonen, och druckit en massa vatten för det sa mamma att jag skulle göra.

Jag blir så irriterad på mig själv också, att jag alltid kännermig så himla stressad. Kan inte låta mig själv vara sjuk en dag utan jag har panik över allt jag missar i skolan. Idag ska jag verkligen försöka, ta hand om min kropp och koppla bort allt annat. Den är viktigast just nu.




Skickat av: jennsan

Ja okej! jo det brukar ju bli mycket nu innan jul. Men säg till innan du kommer upp!:)

Skickat: 2008-11-11 Klockan: 20:27:23
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: zäta

Frida, ta det banana. Skolan löser sig alltid och du är ju alltid annars så himla duktig och ligger i. Ibland får man vara sjuk, så är det :) Drick mycket te och ta det lugnt. Och, ring om du vill ha sällis. Love!

Skickat: 2008-11-12 Klockan: 09:53:22

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt