En heldag i läsningens tecken

Inlägget skrevs: 2008-11-18 i: Frida Emelie Klockan: 22:03:32 Kommentarer 0
Dagen har till största delen bestått av en massa, massa läsning. Jag har haft ett par hundra sidor att läsa inför imorgon och jag har väl tagit mig igenom en del av dem, inte allt så det blir till att kliva upp tidigt imorgon. Turligt nog är inte krysstenta förrän klockan ett så har ju ett par timmar på mig. Duktig som jag är ska jag ställa klockan på sex och springa ner och försöka sno åt mig en tvättid. Är inte i något jättebehov av att tvätta men skönt att få undan lite inför nästa gång!

Imorse var jag på matteföreläsning i två timmar sen gick jag och hälsade på storasyster som stod i en ÅF-monter i Kårhuset. Det är Armada idag och imorgon, en jättestor utställning med flera hundra olika företag. Tänk er Noliamässan x 10 kanske. Hela Kårhuset är invaderat och likaså hela biblioteket. Dock tog vi oss ingen tid att besöka företag, för oss, intressanta utan gick tillbaka och knåpade lite på räknestugan. Efter lunch åkte jag hem för att läsa och det är precis vad jag gjort. Läst och läst och läst. Nu ska jag hoppa in i duschen, bli lite varm, sen blir det sängen. Funderar på att unna mig senaste OTH, bara för att jag läst så mycket idag.






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt