En dag i festens tecken

Inlägget skrevs: 2008-11-28 i: Frida Emelie Klockan: 08:05:25 Kommentarer 0
Nu är nästan all snö borta, det är skönt men samtidigt lite sorgligt. Det blåser som bara den. Jag ville inte alls kliva upp imorse men eftersom jag gått med på att vi ska förfesta här idag är städning prioritet ett. Vi blir dock inte så många men ändå, plocka undan och dammsuga är alltid trevligt när det ska komma folk! Så vid halv fyra droppar de in, med tanke på att gasquen på skolan börjar redan klockan sex.. Innan dess ska jag hinna städa, pynta minigranen, gå på en föreläsning och åka på ett studiebesök ute i Bromma. Kan bli intressant. För övrigt bojkottar vi temat och kör på overaller ikväll, vi fick hämta ut dem igår! Man är ju inte den sexigaste och rumpan ser ut som man har en liten blöja men men, that's life! Dessutom ska nästan alla ettor, som ska på festen, ha overall så jag kommer ju inte vara ensam om min lilla blöjrumpa ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt