Min största idol

Inlägget skrevs: 2010-05-07 i: Frida Emelie Klockan: 18:05:04 Kommentarer 0


Min morfar är min största idol
Jag pratade precis en sväng med honom. Han hade precis kommit hem från en lunch hos ett par vänner tillsammans med 8 andra och skulle ut till sommarstugan och greja med vattenledningar sen. Dessutom spelar han fortfarande tennis 3-5 gånger i veckan trots att han fyller 80 i höst! För att citera honom själv "så ser man de som är 82 på tv:n som inte ens kan gå själv, då inser man att man klarar sig ganska bra ändå".

Jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen; när jag blir gammal vill jag vara som min morfar!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt