Mot fjällen

Inlägget skrevs: 2010-03-31 i: Frida Emelie Klockan: 22:53:48 Kommentarer 0

Imorgon åker jag, Johanna och Tobias till fjällstugan. Ska bli mysigt att komma bort ett tag. Bara känna lugnet, åka lite skidor och äta en massa god mat!

Minus ett är att det enligt väderleksprognosen jag precis såg ser ut att bli snöblandat regn på fredag.. Minus två är att Mattias inte kunde följa med..

På fredag kommer morfar, morbror och kusin också upp så det ska bli mysigt. Vi får två hela dagar tillsammans innan vi styr kosan tillbaka till Stockholm på måndag. Jag hoppas på plusgrader, sol och brunbrända kinder! Och Knut (kameran) följer med för nu jäklar ska jag bli ett proffs på att fota! ;)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt