Fullt upp

Inlägget skrevs: 2010-03-17 i: Frida Emelie Klockan: 14:52:43 Kommentarer 0

De senaste veckorna har bestått av plugg nästan varenda vaken stund. Nu är det över för den här gången och det är som en sten lyft från bröstet! Dock har jag en mattetenta det blir till att skriva om 3-4 veckor pga att jag inte valde skriva den i måndags morse, hellre omtenta än att bli död på kuppen liksom!

Jag har ändå hunnit med en hel del roligt. La Roux på Berns, en födelsedag har passerat med middag, kalas och bio, middag med svärföräldrarna, Melodifestivalen med mina favoriter och en hel del mys med Mattias.

Nu hoppas jag att det ska lugna ner sig lite :) Att man ska kunna koppla av och hinna umgås med lite folk. Om jag hinner ska jag berätta vad jag köpt mig lite senare! ;) Ikväll blir det hem till Mattias, det ryktas om våfflor och film. Yummie och mys ^^


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt