Två klockor rikare..

Inlägget skrevs: 2010-01-22 i: Slöserier Klockan: 14:45:30 Kommentarer 1

Igår då jag slutat mötte jag upp Therese på stan, var lika trevligt som vanligt. Gick förbi Telia och kan helt klart konstatera att de inte vet något om kundservice! 45 minuter fick vi sitta och vänta, ska det behöva vara så?! :o Fick i alla fall ett nytt batteri till min telefon så hoppas den ska fungera bättre nu, annars kanske jag måste skicka den på lagning och det vill jag helst undvika..

Råkade spontanshoppa också.. Två klockor.. Men kan trösta mig med att det var halva priset och att jag fick två för priset av en, även om det faktiskt hade räckt att köpa en klocka.. Jaja, nu är jag lite gladare i alla fall! :D

Vi avslutade dagen med en fika på John Chris, alltid lika gott. Jag tog en blåbärsmuffins och Therese en chokladmuffins och jag blev helt proppad..

 
Klocka nr 1 och klocka nr 2.

Skickat av: lur

Me liiiike ;D

Skickat: 2010-01-23 Klockan: 11:36:25
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt