Snö och slask

Inlägget skrevs: 2010-01-28 i: Frida Emelie Klockan: 16:36:24 Kommentarer 1

Jag börjar bli lite less på snö. Okej, snö är fint och mysigt och det lyser upp. Det är vitt överallt och man får en härlig stämning. Men inte i Stockholm.. Det blir bara grått, de saltar så det blir glashalt överallt och man vill knappt gå utanför dörren eftersom fötterna blir dyngsura av all slask..

Därför inhandlade jag härom dagen ett par rejäla skor, så jag ska slippa bli blöt. Visst det kanske var lite onödigt, visst jag kanske egentligen inte behövde dem men jag hoppas bara på att de ska hålla mig torr om fötterna!


Det är ju i alla fall rejäl sula och det var ju inte så att jag gick ock köpte mig ännu ett par partyskor..
(Ja, fråga mig inte. Men att få bortförklara sig lite gör att allt känns lite bättre!)

Skickat av: Elin

Kolla min blogg, känn ingen ångest love;)

Skickat: 2010-01-29 Klockan: 21:40:39
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt