Lekande lätt

Inlägget skrevs: 2010-01-29 i: Frida Emelie Klockan: 11:13:09 Kommentarer 2

Solen skiner i Stockholm och livet leker!

Blev väckt av ett roligt sms, så nu har jag uppdaterat mitt CV och ska försöka knåpa ihop en presentation. Sen är det bara att hoppas att detta går vägen. Har dock lite problem med det där med presentation, tycker inte om att höja mig själv över skyarna, är jag den enda?

Funderade på vad jag skulle klistra in för bild på mitt CV också, ska man ta en anständig bild som denna eller kanske borde man visa sin rätta sida på en gång? ;)



Vad tror ni att de skulle säga om man skickade med en sån här bild?

Skickat av: Linn

Din jävel, klipper du bort mej från kortet????

Skickat: 2010-02-02 Klockan: 09:52:21
Skickat av: Fripps

Hahaaa, ja jag kan väl inte ha med ett kort på dig i mitt CV. Eller vaaa? ;)

Skickat: 2010-02-02 Klockan: 13:00:32
Bloggadress: http://friidaemelie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt