I'm alive

Inlägget skrevs: 2010-01-12 i: Frida Emelie Klockan: 20:49:28 Kommentarer 0

Även om bloggen varit långtifrån levande.
Jag har haft fullt upp helt enkelt.

På senaste tiden har jag hunnit med nyår med ett härligt gäng i Vemdalen. Sedan blev det roadtrip Vemdalen-Åre-Övik-Härnösand-Stockholm och sist men absolut inte minst Stockholm lite drygt en vecka. Jag lever livet helt enkelt!
Nu är jag tillbaka i norr för att hämta det jag inte fick med sist, hänga lite med alla älskade människor häruppe och sist men absolut inte minst njuta av mammas goda mat ett par sista dagar innan skolan börjar! På återseende!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt