Himmelskt gott

Inlägget skrevs: 2010-01-13 i: Frida Emelie Klockan: 19:16:36 Kommentarer 0

Mhm, finns nog inget godare än vitlöksdressingen på Rutiga Duken. Jag förstår inte hur de bär sig åt?! Jag har sagt det förut och jag kan säga det igen. Fick jag välja på att inte äta den alls eller att BARA äta den väljer jag det sistnämnda ;)

Var mysigt att träffa Fanny också, catcha up lite :) Träffade även Anna och sen Emma, saknar mina tjejer! Eventuellt blir det film med Anna imorgon då hon slutat jobba och på fredagkväll blir det mys med Emma. Och imorgon ska jag träffa Malin. Gäller att ligga i.

Nu kommer Linn snart sen ska vi ta oss en promenad, dags att börja ett nytt hälsosammare 2010? Pyttsan ;)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt