Friday I'm in love

Inlägget skrevs: 2010-01-15 i: Frida Emelie Klockan: 15:54:02 Kommentarer 0

Fredag.

För mig som varit ledig så länge känns det som vilken dag som helst. Längtar efter lite rutin nu och att ha saker att göra om dagarna så man inte bara sover bort dem. Konstigt va? Speciellt när jag med all säkerhet vet att jag nästa fredag kommer sitta och längta efter ledighet..

Ikväll blir det i alla fall fredagsmys med ett par av mina favorittjejer så det blir trevligt! Innan dess ska jag försöka packa och hjälpa mamma lite. Det har det blivit för lite av.

Life's good!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt