Ego-Frida 2009

Inlägget skrevs: 2010-01-29 i: Fotografier Klockan: 13:56:01 Kommentarer 0

Sitter och tittar igenom alla bilder på min externa hårddisk från det gågna året. Det väcker en hel del minnen, jag blir alltid så förundrad över allt roligt man hinner med på ett år! Och vår generation är lyckligt lottad som i och med digitalkamerornas lätthet får så himla mycket mer dokumenterat! Nu gäller det bara att framkalla och sätta in i album för det är trots att kul att ha och kunna bläddra igenom :)

Så kära vänner, till er ära bjuder jag nu på ett ego-collage med bilder på mig själv från 10 av årets 12 månader ;)

I know you love me, xoxo ;)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt