Jag är värdelös

Inlägget skrevs: 2010-02-01 i: Frida Emelie Klockan: 19:04:10 Kommentarer 0

Jag är så himla dålig, så har jag gjort det igen. Jag förstår inte vad det är för fel på mig, eller kanske på min kropp. Efter att promenerat hem från skolan var jag superpigg och plockade och fixade lite. Sen la jag mig för att titta på tv och vips så somnar jag och vaknar halv sju då Mattias är på väg hem från jobbet. Pinsamt? Eeh, ja.. Nu blir det dusch och göra sig snygg igen inför bion :)


Är det förresten någon mer än jag som längtar helt galet till sommaren? Juni 2009, en solig jobbdag som avslutades med picknick i stugan och sedan solnedgång vid Sälsten.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt