Festlig helg

Inlägget skrevs: 2009-09-14 i: Frida Emelie Klockan: 07:16:46 Kommentarer 0

Helgen bestod av mycket vänner..
..och kanske väl mycket alkohol.

Fredagen spenderades hos Filip och Therese där det bjöds på tacos med obligatorisk tequila. Var väl ungefär där någonstans det blev för mycket. Men summa kardemumma var det en trevlig kväll.

På lördagen styrdes planerna om och det var nätt och jämt att jag tog mig till Slussen för att sätta mig på bussen till Överby men efter en timmas bussresa och en cola kändes allt mycket bättre. I Överby väntade kräftskiva i goda vänners lag men det blev en lugn kväll för mig, helt klart värre för Zandra.

Nu är det ny vecka och nya tag som gäller.
På torsdag morgon drar jag iväg på exkursion - Mälaren runt - med skolan och det ryktas om att övernattningen i Örebro brukar innefatta en hel del smått och gott ^^


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt