Tentastress

Inlägget skrevs: 2009-10-06 i: Frida Emelie Klockan: 19:41:44 Kommentarer 0

Tentorna närmar sig med stormsteg, 09.00 den 21 oktober går den första av stapeln och sedvanligt börjar stressen och ångesten krypa sig fram. Kanske väl tidigt men tror det kan vara bra, då har man två hela veckor på sig där man ger järnet! Och som det kan behövas, två kurser med totalt 80 diskussionsuppgifter man ska kunna för att få E! Det är sinnessjukt med tanke på att kurserna tillsammans motsvarar 12 hp.

Annars är jag inne i en sockerperiod, skulle man nog kunna kalla det. Jag har blivit en fena på äppelkaka, de blir bara godare och godare för varje gång! (2 sen jag kom tillbaka från Härnösand..) Igår fettade jag och Emelie med äppelkaka, svenska Hollywoodfruar, nachos, salsa och så lyxade jag med Ben&Jerry's. Något min mage fick lida för efteråt..

Annars rullar allt på. Igår blev det lite häng med Therese efter jag skrivit KS i matte. Käkade lyxlunch på Jensen's och sedan hittade jag äntligen en fin tvättkorg :D Och en dyr väska, som förmodligen kommer bli min inom en snar framtid.. Min är totaltrasig och ibland måste man få unna sig, eller?
Veckan och helgen kommer bestå av plugg, plugg, plugg. Med undantag av en eventuell stadstripp på torsdag förmiddag med Therese och sedan lite party på lördag eftersom hon fyller 20 på söndag, kan bli intressant ;p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt