Myskväll

Inlägget skrevs: 2009-10-18 i: Frida Emelie Klockan: 11:18:53 Kommentarer 0

Igår åkte jag från Studentpalatset via skolan (för att skriva ut ett par papper) hem till Therse. Det bjöds på fläskfilé och strips med gräddsås. Hemskt gott var det! Sedan hade jag köpt med mig en bamsegodispåse som vi smaskade på till Körslaget innan jag begav mig hemöver för att sova.

Imorse var jag återigen på Studentpalatset strax efter nio. Nu tror jag bestämt det är dags för dagens första kaffe och kanske någon av mina medhavda äggmackor? ;) Får se hur länge man orkar sitta kvar idag. Börjar kännas ganska okej med allt det teoretiska, är bara ett par räkneexempel och formler man måste lära sig som rinnande vatten...


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt