Kvällsavkoppling

Inlägget skrevs: 2009-10-07 i: Frida Emelie Klockan: 21:29:17 Kommentarer 0

Att vara på skolan 10-16 när man inte är van vid det kan vara rätt jobbigt. Speciellt om man har räkneövning på kolets kretslopp de tre sista timmarna, nästa så roligt som det låter! Då jag kom hem lagade jag storkok, köttfärs med kidneybönor och tacokrydda. Pricken över i:et blev hackade champinjoner, tomat, salsa och så ner i ett pitabröd :) Och det bästa under matlagningen var att bästaste Elin ringde från Umeå, saknar dig boobi! Var mysigt att höra hennes röst och nu väntar jag bara på bilder från deras nya lägenhet. Spääääääännande :D :D :D

Nu har jag tvättat av mig och bytt om till sovkläder.
Vattenkokaren är precis färdig så nu blir det en god
kopp kanelte, en bit underbar äppelkaka och ett par
sidor i min bok innan det är dags att möta John Blund.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt