Farväl till husdjuren

Inlägget skrevs: 2009-10-12 i: Frida Emelie Klockan: 22:47:21 Kommentarer 0

1. Senaste veckorna har mitt boende bara blivit äckligare och äckligare. Det började med att jag fick mjölbaggar i skafferiet och var tvungen att slänga diverse torrvaror.

2. Härom dagen då jag skulle möta Emelie och slänga sopor ser jag en råtta på 3 decimeter rassla till alldeles bredvid min fot. Behöver jag säga att jag ifrån mig ett grisskrik och sprang in igen?

3. Igårkväll såg jag en silverfiskinvasion på mitt badrum, 4 stycken i varierande storlek. Inte det man vill mötas av när man är morgontrött.

Så nu har jag gjort en grovrengöring av badrummet. Duschbrunnen var det äckligaste jag sett och Sara fick agera moraliskt stöd via telefon. Det är så mycket skit därnere att det blivit hårt som sten men efter tre kastruller kokande vatten ner i brunnen börjar den bli vit igen. Och när jag tog bort allt som låg i botten kom en stank som kan liknas vid lik, inte helt okej.. Nu hoppas jag att de små liven ska hålla sig borta annars får hyresvärd och anticimex rycka in och tätfoga och hälla ut något gift :p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt