Uppe i varv

Inlägget skrevs: 2009-11-09 i: Frida Emelie Klockan: 08:14:00 Kommentarer 1

Allt går i ett just nu, hinner knappt stanna upp och pusta ut. Kom hem strax före elva igår, kunde knappt sova för jag var så uppstressad över att ha varit borta hela dagen så att jag inte kunde somna förrän strax efter ett och nu ska jag iväg igen. Som pricken över i:et fick jag ont i magen då jag tittade igenom min almancka och insåg att kommande vecka kommer bli likadan..

I lördags fick jag koppla av med först en Singha och sedan en stooor Chang. Det gör en sådär pirrigt nostalgisk :D

Skickat av: Lur

Hihi jag drömde om dig inatt, att du var hemma och oj så glada vi blev när vi sågs ;D

Skickat: 2009-11-09 Klockan: 13:30:52
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt