Projekt klänning

Inlägget skrevs: 2009-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 08:29:34 Kommentarer 0

Just nu går mitt liv i högvarv. Då mina klasskompisar för två veckor sen meddelade att de tänkte sy sina egna klänningar till festen vi ska ha på skolan på fredag tänkte jag, heeeey, det vill jag också göra! Problemet är ju bara att jag inte kan sy.. Så jag bad syster :) Så all min lediga tid tillbringar jag hos henne och servar med mat, te och kakor medan hon knåpar och knepar för att göra sitt bästa för att den ska hinna bli klar i tid!

Idag blir det en heldag, då jag slutat tolv åker jag dit och jag håller alla tummar och tår för att den ska bli färdig idag så morgondagen blir mindre stressig :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt