Finally

Inlägget skrevs: 2009-11-23 i: Frida Emelie Klockan: 12:06:06 Kommentarer 0

Efter lite trix hit och dit fick jag äntligen till det. Det var baskimej på tiden! Helgen har varit intensiv men rolig som vanligt.

Fredag - stan med Therese
              fixa det sista på klänningen
              gasque på skolan
Lördag - stan med Therese + lite lunchhäng på John Cris
              lussebak, pepparkaksbak och middag hos Therese
Söndag - lunch med Linn och Gustav på Pizza Hut
              lite shopping + fika med systrarna och Tobias
              söndagsmiddag hos Johanna
              hämtade upp julpyntet och började fixa lite (kan inte hålla mig längre)

Nu är det måndag och ny vecka igen och med en blogg som äntligen ser ut som jag vill tror jag den kommer bli kanon. Håll utkik efter den efterlängtade bilden på klänningen (Elin som tjatat och tjatat ;) ) och så kommer det bilder på vad jag shoppat :p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt