Efterfrågat

Inlägget skrevs: 2009-11-23 i: Frida Emelie Klockan: 12:42:22 Kommentarer 3

Här kommer äntligen den efterfrågade klänningen. Dock är jag helrisig idag men för att i alla fall få en liiiite snyggare och rättvisare bild gjorde jag mödan att ta den på mig. Enjoy!

Min finfina klänning som min syster så snällt knåpade ihop!

Skickat av: Johanna

Åh superfin!:) Om du har tid och lust så får du gärna knåpa ihop en cool sida till mig:) Tog lite fina bilder i NY :D

Skickat: 2009-11-24 Klockan: 04:10:14
Bloggadress: http://saltins.blogg.se/

Skickat av: Johanna

Åh superfin!:) Om du har tid och lust så får du gärna knåpa ihop en cool sida till mig:) Tog lite fina bilder i NY :D

Skickat: 2009-11-24 Klockan: 04:10:19
Bloggadress: http://saltins.blogg.se/

Skickat av: Elin

SÅ FIN:D saknar dig love!!!<3<3 jag ska hem i helgen, ses vi inte förrän till jul?:(

Skickat: 2009-11-24 Klockan: 18:22:20
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt