Effektivitet

Inlägget skrevs: 2009-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 20:46:31 Kommentarer 0

Vi jobbar på som ena tokar, även om det kanske inte är så mycket jag kunnat hjälpa till med idag. Jag har istället nu efter middagen suttit och trixat med min nya design, så kanske kommer ut senare ikväll ;)

Nyss var jag på Ica för att ladda upp med lite socker så vi orkar med att sy tills klänningen är färdig. Hinner jag inte med sista tunnelbanan får jag sova här helt enkelt, för färdig ska den bli!

Tror ni att vi kommer få en sockerchock?!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt