7 timmar

Inlägget skrevs: 2009-11-25 i: Frida Emelie Klockan: 16:49:35 Kommentarer 0

Ganska bra precis sju timmar kvar tills PM:et ska vara färdigt och inlämnat, 23.59 för att vara exakt. Jag har läst igenom det mesta men allt är som en enda gröt för mig.

Nu ska jag göra ett smart drag jag borde gjort för längesedan, dra ur internet och sätta mig vid skrivbordet för intensivplugg.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt