24 november

Inlägget skrevs: 2009-11-24 i: Fotografier Klockan: 22:03:05 Kommentarer 0

Jag satt och tittade igenom lite bilder och det är underligt hur fort tiden ändras och hur en bild kan få en att minnas saker man hade glömt. Jag är glad att jag har för vana att ta många kort så man har något att blicka tillbaka på!

2007
Joels syskon hade varit på besök och vi hade supit till rejält kvällen innan.
Vi var tokbakis och risiga och låg och tittade på film hela dagen inne på Joel och
Marias rum. Tiden i Trondheim fick mig att växa enormt, allt nytt man fick uppleva.

2008
Snö? Det har jag förträngt. Så vitt jag kommer ihåg kom inte snön till Stockholm
förrän efter jul men ack så fel man kan minnas. Måste dock säga att denna bild ser
trevligare ut än hur Stockholm ser ut idag. Blir så mycket ljusare med lite snö!

2009
Försökt att plugga hela dagen. Gått sådär. Pratat en hel del med Sara också, ska bli
så mysigt att hon kommer på torsdag :D Råkade somna och vaknade inte förrän vid
sju så efter ett tags funderade gick jag på pizzerian och unnade mig en pizza plus bea
med smak av chili. Grymt gött!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt