22.52

Inlägget skrevs: 2009-11-03 i: Frida Emelie Klockan: 22:52:15 Kommentarer 0


Efter en ganska så intensiv eftermiddag är jag åter hemma i lugnets trygga vrå. Har tänt ljus, hällt upp en kopp kanelte, värmt vetevärmaren och bäddat ner mig. Imorgon har jag bara skola mellan tre och fem så tänkte unna mig en liten myskväll, även fast det börjar bli sent, och titta igenom lite one tree hill avsnitt som jag missat. Har dock en känsla av att det inte kommer dröja innan jag dåsar ihop.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt