1, 2, 3...

Inlägget skrevs: 2009-11-03 i: Frida Emelie Klockan: 13:02:42 Kommentarer 0

Nu är denna skoldag avklarad, skönt. Ska snart slänga i mig någon lunch och sedan ta en tur förbi soptunnan och samtidigt passa på att bära ner lite grejer till förrådet. Tre ska jag börja jobba, inventera på syrrans jobb. Förra året fick jag räkna alla barnsockor, hårspännen och smycken så hoppas på att dra en liiiite bättre lott ikväll! Kommer garanterat vara helt slut i huvudet då jag kommer hem ikväll, efter att ha räknat i över 6 timmar.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt