08.41

Inlägget skrevs: 2009-11-06 i: Frida Emelie Klockan: 08:41:02 Kommentarer 0

Igår var en riktigt härlig dag. Var tre timmar på skolan sen begav vi oss till stan. Där var vi två timmar på Ohlsons tyger, där jag kom hem med julgardiner och lite tyg, tro vad det ska användas till? ;) Kvällen spenderades hos syster, vi åt mat och jag tittade på när hon städade. Slocknade som ett ljus då jag kom hem och vaknade sju imorse och var pigg och glad.

Nu ska jag snart iväg och klippa mig, hoppas på att det inte är alltför slitet och att så lite som möjligt ryker.. Efter det ska jag möta upp syrran igen, sen blir det lunch hos henne och lite fixning med tygerna. Ska försöka få lite matteplugg gjort också. Ha en bra dag!

Jag och syrran förra året, precis efter jag klippt av cirka 2 decimeter av mitt hår..


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt