08.22

Inlägget skrevs: 2009-11-03 i: Frida Emelie Klockan: 08:24:37 Kommentarer 0


Igår när jag var på stan med Therese fick den här följa med mig hem. Har länge velat ha en lite "grövre" klocka och då jag såg den här bara skrek den efter att få följa med mig hem. Som mamma sa då jag att jag shoppat lite "Kul när man hittar det man vill ha". Det är skönt när ens mor stöttar ens spontanshopping!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt