VINST

Inlägget skrevs: 2009-05-25 i: Frida Emelie Klockan: 20:44:23 Kommentarer 0
GÖTTMOS!
Idag blev det vinst med 3-1! Dyngslut blev jag men det var det värt, och så fick man ju träffa älskade Z och ha sällskap med henne hem! Åkte till och med en station extra för hennes skull men vad gör man inte liksom :p

Nu har jag precis ätit en macka, tagit en dusch och ska snart titta på lite 90210 innan jag däckar. Lyckades få mig en tvättid också så nu är allt rent, fräscht, ihopvikt och instoppat i skåp och lådor igen, skönt skönt. Tråkigt nog hoppas jag på lite sämre väder imorgon, man mår så dåligt av att behöva sitta instängd när det är över 20 grader varmt i skuggan ute.. Jag vet, dagens i-landsproblem :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt