Vilken helg

Inlägget skrevs: 2009-05-11 i: Frida Emelie Klockan: 10:47:30 Kommentarer 1
I fredags blev det som sagt festande med Emelie. Vi var på Solidaritet och det var riktigt trevligt, dansade halva natten lång och ramlade in hemma strax efter fem. På lördagen mådde jag inte fullt så bra och befann mig i sängen i princip hela dagen och på kvällen blev det Robinson och mys.

Igår var jag bjuden på tårta hos syster eftersom Tobias fyllde år, de hade gjort två sorter och det var himla gott :) Var tvungen att bege mig rätt tidigt eftersom jag skulle till Danderyd på överraskningsgrillning. Arvid fyllde år och kom dit med ögonbindel helt ovetandes om hennes planer, kul var det men blev lite kallt efter ett par timmar :)

Idag är det tillbaka till verkligheten och suttit ett par timmar och pluggar fysik nu. Vid halv ett ska jag möta upp Elin, måste ju hinna träffa henne innan hon och de andra drar till Thailand! Och sen ikväll är det Korpenmatch, hoppas att det ska gå bättre för mig denna gång :p


Bjuder på en bild på Emelie. På väg från Kungsträdgården till båten där Julia jobbar.
Skickat av: Emelie

haha, men ussh Frida, vilken hemsk bild..! kul att se dig spela idag :)

Skickat: 2009-05-11 Klockan: 21:46:15
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt