Utklassning

Inlägget skrevs: 2009-05-17 i: Frida Emelie Klockan: 10:51:24 Kommentarer 3
Ja, det enda man kan säga. Norge utklassade alla andra länder med hästlängder och tog poängrekord. När ska Sverige lyckas med samma sak? Hade svårt att somna igår med, värker så i mina knän att jag inte vet vart jag ska ta vägen, någon som har något tips? :)

Nu ska jag snart kila ner till förrådet för att leta rätt på min sovsäck, måste ju vara förutseende och börja småpacka lite inför festen på onsdag. Speciellt som jag igår försökte leta efter den men inte hittade den, hoppas verkligen den ligger därnere! Funderar även på om Linn ska vara så snäll att köpa alkohol åt mig så jag slipper flänga runt med det, det tåls att fundera på. Samtidigt sparar jag en hel del pengar om jag tar med det jag redan har. Ja ja.

Sedan väntar städning av korridorsköket, alltid lika trevligt.. Och efter det - surprise - FYSIK!
Skickat av: Emma

Sv: Jaha vilken koll du har då :p Tack! Synd att ja inte visste de innan ja ringde och skällde ut den stackars människan på tele2 8-)

Skickat: 2009-05-18 Klockan: 13:26:16
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/

Skickat av: Emma

Haha nej det är ju inte de ;)

Men när jag hade väntat heeela dagen på att få se gossip girl åsså precis när det ska börja så blir de alldels svart i rutan, då blir man inte glad :p Betlar ju ffs för att få se på tv ;)

Skickat: 2009-05-18 Klockan: 16:26:18
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se/

Skickat av: Sara

Jag har inte några än så länge :/ men 15 juni får vi ju tillträde så då kommer det komma bilder :) gud vad skönt med sommarlov!! ;D klart du ska få känna det då

Skickat: 2009-05-19 Klockan: 07:27:47
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt