Uppe med tuppen

Inlägget skrevs: 2009-05-12 i: Frida Emelie Klockan: 07:31:37 Kommentarer 0
Imorse klev jag upp strax innan 6 för att tvätta.
Nu är nästan all tvätt klar och ska snart ner och hänga det sista.

Vid nio, då allt är färdigt, ska jag cykla bort till skolan för att sitta med fysiken hela dagen, jej!
Just nu är det rätt fint väder, strålande sol och blå himmel. Ser dock lite småblåsigt ut och kan bara gissa mig fram till att vindarna nog inte är sådär jättevarma.. Ikväll väntar myspicknick på Söder, om det är fint väder, så det är bara att hålla tummarna för att det inte ska börja regna :)

För övrigt vann vi korpmatchen med 4-0 igår och jag fick finbesök av Emelie! Sorry att jag kanske inte var så pratglad vännen men jag var verkligen helt död :s Dock är det än en gång bekräftat att jag inte är någon målspruta, efter att ha missat ett ex antal målchanser kanske det är dags att inse att jag helt enkelt ska hålla mig ifrån målet och ägna mig åt det jag kan bäst, kuta upp och ner längs långsidan ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt