Typiskt Malin

Inlägget skrevs: 2009-05-29 i: Frida Emelie Klockan: 10:04:44 Kommentarer 0
Sprungit runt och letat efter mina nycklar i en kvart nu. Malin hade dem sist efter hon kom hit igår så ringde henne för att försäkra mig om att hon inte fått med dem hem, nej då. Så nu har jag sprungit runt som en yr höna för att hitta ytor där de kanske skulle kunna vara, utan framgång.. Till sist gick jag in i köket och jajjemen, där låg de i en liten hög på en av köksbänkarna. Bruden är otrolig ;) Nog för att hon inte kan hålla reda på sina egna grejer men mina grejer då? ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt