Tillbaka i Stockholm

Inlägget skrevs: 2009-05-04 i: Frida Emelie Klockan: 20:50:46 Kommentarer 0

Imorse klev jag upp halv fem för att ta första tåget tillbaka ner till Stockholm. Var lagom död, som en sill ungefär men var bara att pallra sig upp och ge sig iväg. Var så mycket folk på tåget också så kom aldrig till ro men lyckades somna in i Söderhamn och sov till Stockholm, det var välbehövligt :)

Hade fysikprojekt 13-17 men några smarta hjärnor lyckades hitta lösningar från förra året, tji fick läraren! Så det gick rätt smidigt :) Åkte till Telia med Malin, hon fixade sitt mobila bredband och jag passade på att byta till Telia Max 25, tror det passar mig bättre som nästan bara sms:ar och knappt ringer. Linn ska ju ändå skaffa Tele2 så då får hon ringa :p

Malin och Susanna har varit här i eftermiddag/kväll. Vi granskade varandras program inför morgondagens redovisning i programmering sedan blev det korv, makaroner och ananas :)


Så här ser det ut utanför mitt fönster nu.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt