Regnet det bara öser ner..

Inlägget skrevs: 2009-05-28 i: Frida Emelie Klockan: 10:15:06 Kommentarer 0
Det fullkomligt vräker ner idag. Grått och trist är det också. Inte direkt uppiggande väder! Har precis tagit en lång, varm och skön dusch. Blev lite sovmorgon idag. Tanken är att jag ska möta upp Louise och plugga på skolan men eftersom hon var ute på galej (tentapub) igår antar jag att det kanske blir ännu en dag hemma själv med matteböckerna. Vi får la se hur bruden mår då hon väl vaknar!

Malle ringde igår också, saknar henne redan! Vi bestämde i alla fall att vi borde ta en öl allihopa nästa vecka, innan vi splittras för att tillbringa sommaren var för sig i vårt avlånga land (Malin-Skellefteå, Louise-Lund, Peter-Gävle, Susanna-Stockholm/Halmstad, Robert&Jakob-Stockholm). Kommer bli konstigt att vara utan det här gänget i tre månader, vi som setts nästan varje dag sen i augusti!

Nu ska jag sätta igång med mitt eget pluggande, får vi se om Louise hör av sig eller inte :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt