Pigg som en lärka

Inlägget skrevs: 2009-05-13 i: Frida Emelie Klockan: 06:47:10 Kommentarer 2
Gick förvånansvärt lätt för mig att skutta upp ur sängen då klockan ringde 06.10, skönt! Har precis duschat och nu ska jag fixa i ordning grejerna för dagen sen ta en promenad till skolan tänkte jag. Igår då jag skulle cykla till skolan såg jag att det var punktering på min hoj, så jäkla typiskt! Får väl ta att ta tag i det framöver helt enkelt..

Idag är det återigen strålande sol, klarblå himmel och redan 8,5 grader varmt, helt underbart skönt :D
Skickat av: z

suprise, host.

Skickat: 2009-05-13 Klockan: 22:45:28
Skickat av: Sara

Ja det känns underbart=) ja, den var superbra! alla säger att boken är bättre men så är det ju alltid, haha! Kramar

Skickat: 2009-05-14 Klockan: 09:24:31
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt