Onsdag

Inlägget skrevs: 2009-05-06 i: Frida Emelie Klockan: 18:54:14 Kommentarer 0
Idag har jag suttit en hel del med fysiken. Det går sakta men säkert framåt. Vid ett mötte jag upp Emelie och Julia vid Slussen. Vi åt lunch på Cozy och sedan blev det lite strosande innan vi rundade av dagen med ett besök på Ben&Jerry's butiken i gamla stan, ljuvligt gott!

Har inte ätit någon middag än, står mig fortfarande rätt bra på både lunchen och glassen men efter ett avsnitt av Greek och Dales nachos blev jag hemskt sugen på tacos.. Så min stora fundering nu är om jag ska orka ta mig till Ica Nära/PrisXtra eller om jag ska få suga på karamellen lite till och äta det imorgon. En del beslut är helt enkelt för tuffa för att fatta :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt