No-lifer..

Inlägget skrevs: 2009-05-15 i: Frida Emelie Klockan: 17:18:19 Kommentarer 1
Har gått sådär att plugga idag, inte varit helt fokuserad känner jag. Nu är syster på väg hit, vi ska klämma en pizza och umgås. Ska bli riktigt trevligt :) Vem vet, kanske blir Talang eller något annat skojigt också. Imorgon satsar jag på att vara på plats på skolan 08.00 så det gäller att lägga sig i tid. Känner mig som en riktig no-lifer just nu, det enda jag gör är att plugga och sova. Det enda ljuset just nu är Vårfesten på Johans land på onsdag!

En bild från kräftskivan på Johans land i augusti. Blir samma gäng + några till :)
Skickat av: Zäta

skönt att jag lagt upp samma bild utan att veta om det! ^^

Skickat: 2009-05-19 Klockan: 12:41:57
Bloggadress: http://mumsfillibabba.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt