Myssamtal!

Inlägget skrevs: 2009-05-14 i: Frida Emelie Klockan: 22:05:18 Kommentarer 1
Ikväll har jag pratat med älsklings-Emma :) Som vanligt pratade vi i nästan en timme, som vanligt. Är så skönt att bara få prata av sig med henne emellanåt. Vi har även sagt att om hon springer/tar en promenad imorgon bitti ska även jag göra det, får väl se hur jag mår först. Klockan är i alla fall ställd på 06:50 och känner jag mig pigg ska jag ge mig ut på en tur :)


Saknar dig vännen! <3
Skickat av: emma

<3<3

07.10 gick jag ut på en snabb promis, gick iof bara i 30min men det är alltid något:D Hur gick det för dig gull?:D

Skickat: 2009-05-15 Klockan: 08:09:27

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt